Hallo,
Onze actieve sprint is omgezet naar een map 'ios baclog 2020' en de actieve sprint was verdwenen. Hoe kan dat?
Dag Mirjam,
Heb je soms iets meer informatie over wat er juist gebeurd is? Eventueel een screenshot die het wat verduidelijkt?
Dat iets automatisch zomaar zou veranderd is lijkt me bizar.
Hoi, ik heb geen screenshot gemaakt. Alle storys die in de actieve sprint stonden, vond ik terug in map 'ios backlog 2020', ik heb de naam aangepast en de sprint weer gestart. De storys stonden ook weer keurig in de juiste lane.
Verder geen aandacht mee aan besteed, ik vond het gewoon raar en dacht toen aan deze community.
You must be a registered user to add a comment. If you've already registered, sign in. Otherwise, register and sign in.
Zelf zegt het me niet onmiddellijk iets.
Moest het toch nog eens voorvallen (laat ons hopen van niet) dan kan je best toch even een screenshot nemen.
Als je dan hier een post doet misschien ook even best in het Engels dan ga je een breder publiek bereiken :)
You must be a registered user to add a comment. If you've already registered, sign in. Otherwise, register and sign in.