Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Sign up Log in

Actuele sprint veranderd in 'ios backlog 2020' hoe kan dat

Mirjam Smit January 4, 2021

Hallo,

Onze actieve sprint is omgezet naar een map 'ios baclog 2020' en de actieve sprint was verdwenen. Hoe kan dat?

1 answer

0 votes
Dirk Ronsmans
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
January 5, 2021

Dag Mirjam,

Heb je soms iets meer informatie over wat er juist gebeurd is? Eventueel een screenshot die het wat verduidelijkt?

Dat iets automatisch zomaar zou veranderd is lijkt me bizar.

Mirjam Smit January 5, 2021

Hoi, ik heb geen screenshot gemaakt. Alle storys die in de actieve sprint stonden, vond ik terug in map 'ios backlog 2020', ik heb de naam aangepast en de sprint weer gestart. De storys stonden ook weer keurig in de juiste lane. 

Verder geen aandacht mee aan besteed, ik vond het gewoon raar en dacht toen aan deze community.

Dirk Ronsmans
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
January 5, 2021

Zelf zegt het me niet onmiddellijk iets.

Moest het toch nog eens voorvallen (laat ons hopen van niet) dan kan je best toch even een screenshot nemen.

Als je dan hier een post doet misschien ook even best in het Engels dan ga je een breder publiek bereiken :)

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
DEPLOYMENT TYPE
CLOUD
PRODUCT PLAN
STANDARD
PERMISSIONS LEVEL
Site Admin
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events