Forums

Articles
Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
  • Community
  • Q&A
  • Jira
  • Questions
  • no puedo ver un ticket soy administradora y me sale que no tengo acceso para ver el ticket creado

no puedo ver un ticket soy administradora y me sale que no tengo acceso para ver el ticket creado

Melissa Huaman Cobian
April 21, 2026

tengo un ticket que se a creado que  slo puedo verlo cuando ingreso a correo electronico y veo registros pero cuando hago clip me sale que no pueden mostrarme el proyecto que solicite acceso pero el proyecto es mio y tengo acceso solo son algunos que no puedo ver.

pongo que solicito acceso pero no sale nada a nadie llega esa solicitud de acceso de ver esos tickets

2 answers

0 votes
Melissa Huaman Cobian
April 21, 2026

imagen1.JPG

Melissa Huaman Cobian
April 21, 2026

eso me sale en 3 puntos

Melissa Huaman Cobian
April 21, 2026

imagen2.JPG

0 votes
Trudy Claspill
Community Champion
April 21, 2026

Hola @Melissa Huaman Cobian :

Bienvenido a la comunidad de Atlassian.

La capacidad de ver los elementos dentro de un Espacio depende de cómo se hayan asignado los permisos para dicho Espacio. ¿De qué tipo de Espacio se trata? Haz clic en el botón de los tres puntos situado junto al nombre del Espacio, en el panel de la izquierda. ¿Qué dicen las dos últimas líneas de la ventana emergente?

Ser Administrador no te otorga automáticamente permiso para ver los elementos de un Espacio. Una vez que sepamos qué tipo de Espacio estás utilizando, podremos ofrecerte asesoramiento específico para ese tipo de Espacio en particular, a fin de que puedas verificar tus permisos.

---

Hello,

Welcome to the Atlassian community.

The ability to view the items in a Space depends on how Permissions are allocated for that Space. What kind of Space does this concern? Click on the three-dots button next to the Space name in the panel on the left. What do the last two lines in the pop-up say? 

Being an Administrator does not automatically give you permission to view the items in a Space. Once we know what type of Space you are using we can provide advice related to that specific type of Space for checking your permissions.

I cannot view a ticket; I am an administrator, but I am receiving a message stating that I do not have access to view the created ticket.

I have a ticket that was created, but I can only view it when I log in to my email and check the records. However, when I click on it, a message appears stating that the requested project cannot be displayed and prompting me to request access—even though the project is mine and I already have access. It is just a few specific tickets that I am unable to see.

I have tried submitting a request for access, but nothing happens; the request to view these tickets never reaches anyone.

Melissa Huaman Cobian
April 21, 2026

envia las imagenes de lo que me sale, por favor tu apoyo 

Trudy Claspill
Community Champion
April 21, 2026

Gracias por las imágenes. Son de gran ayuda.

Esto indica que está utilizando un espacio administrado por la empresa. Además, ha confirmado que tiene asignado el rol de Administrador para dicho espacio.

El siguiente paso es verificar el esquema de permisos del espacio.

En la configuración del espacio, expanda Acceso y seleccione Permisos del espacio.

Luego, busque el permiso "Explorar proyectos" e indíquenos los usuarios, grupos y roles de proyecto a los que se les ha otorgado dicho permiso.

Si al rol de Administrador no se le ha otorgado este permiso, esa sería la razón por la que no puede ver los elementos creados.

Screenshot 2026-04-21 at 9.29.00 AM.png

---

Thank you for those images. That is very helpful.

That indicates you are using a Company-managed space. And you have shown that you are assigned to the Administrator role for the space.

The next thing to check is the Permissions scheme for the space.

In the Space Settings expand Access and select Space Permissions.

Then look for the Browse Projects permission and share with us the Users, Groups, and Project Roles that have been granted that permission.

If the Administrators role has not been granted that permission, that would be why you cannot view the items created.

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
DEPLOYMENT TYPE
CLOUD
PRODUCT PLAN
STANDARD
PERMISSIONS LEVEL
Product Admin
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events