Dag @Alaca, Kubra,
Als je een workflow aanpast, wordt je bord niet automatisch mee aangepast. Ga naar je Board Settings > Columns en controleer of er statussen in het vak unmapped statuses staan. Sleep ze naar de gewenste kolommen in het bord en voeg kolommen toe waar nodig.
Mijn antwoord is van toepassing op borden in company managed projecten in Jira Software. Als je project / bord van een ander type is, deel dan even je configuratie.
Hopelijk kan je hiermee verder!
Beste Walter,
Dankjewel allereerst voor je snelle reactie maar helaas na het aanmaken van de statussen binnen de workflow heb ik vervolgens me tab ververst en board instelling > kolommen maar helaas er staat ook niets binnen unmapped statussen normaal gesproken horen ze daar te zijn.
You must be a registered user to add a comment. If you've already registered, sign in. Otherwise, register and sign in.
Kan je wat screenshots delen van je workflow en board instellingen, @Alaca, Kubra ? Dat gaat helpen om een betere diagnose te stellen.
You must be a registered user to add a comment. If you've already registered, sign in. Otherwise, register and sign in.
Online forums and learning are now in one easy-to-use experience.
By continuing, you accept the updated Community Terms of Use and acknowledge the Privacy Policy. Your public name, photo, and achievements may be publicly visible and available in search engines.