Forums

Articles
Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Como faço para adicionar pessoas em um projeto

Anderson Cesar Mota
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
August 28, 2025
Boa tarde, estou recebendo a seguinte mensagem "Hash JNGIBQ Trace 9115a60518dd4bb18957add7957c4636"

quando entro em equipe depois clico em "adicionar pessoas" aparece a primeira tela em anexo,eu coloco o email e aparece a mensagem.

Tenho um projeto e eu gostaria de adicionar 2 pessoas que fazem parte do projeto em outras atividades é isso que estou precisando fazer.

1 answer

0 votes
Trudy Claspill
Community Champion
August 28, 2025

Olá @Anderson Cesar Mota ,
Bem-vindo à Comunidade Atlassian.

Não há imagens anexadas à sua publicação.

Você relatou o problema ao seu Administrador do Jira?

As informações na mensagem de erro são úteis apenas para o Suporte da Atlassian. Eles esperam que eles identifiquem os pontos a serem examinados nos arquivos de log para ver o que estava acontecendo no momento em que a mensagem foi gerada.

Como uma comunidade de usuários de nossas próprias instâncias do Jira, não temos acesso à sua instância ou aos arquivos de log para encontrar a causa raiz do problema.

Se o problema persistir, você precisará encaminhá-lo aos seus Administradores do Jira para que ele possa ser relatado ao Suporte da Atlassian.

---

Hello,
Welcome to the Atlassian Community.
There are no images attached to your post.
Have you reported the problem to your Jira Administrator?
The information in the error message is useful only to Atlassian Support. It hopes them pinpoint places to examine in log files to see what was happening at the time the message was generated.
As a community of users of our own Jira instances we don't have access to your instance or the log files to find the root cause of the problem.
If the issue persists you will need to escalate it to your Jira Administrators so that it can be reported to Atlassian Support.
How do I add people to a project?
Good afternoon, I am receiving the following message " Hash JNGIBQ Trace 9115a60518dd4bb18957add7957c4636"

When I join the team and then click on "add people", the first attached screen appears, I enter the email and the message appears.

I have a project and I would like to add 2 people who are part of the project in other activities, that's what I need to do.

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events