Forums

Articles
Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Como eu descubro qual é a conta de e-mail que está como administrador da minha organização?

Soraia Chokr
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
May 28, 2024

Pessoal por favor me ajudem, preciso saber quem esta como administrador da minha organização, usamos o Jira e Confluence e eu tinha acesso a tudo, alguem removeu meus acessos e agora não consigo fazer a gestão, até para remover acessos a usuarios que não estão mais na empresa, não consigo mais. Não consigo tambem mais acessar a parte de faturamento.

Alguem pode me ajudar 

1 answer

0 votes
Trudy Claspill
Community Champion
May 28, 2024

Olá @Soraia Chokr ,

Bem-vindo à comunidade Atlassian.

Você pode tentar abrir um caso de suporte diretamente com o suporte da Atlassian.

https://support.atlassian.com/contact/#/

Eles provavelmente não fornecerão as informações de contato diretamente, mas poderão entrar em contato com os contatos nomeados em seu nome para que eles entrem em contato com você.

---

Hello,

Welcome to the Atlassian community.

You can try opening a support case with Atlassian support directly.

https://support.atlassian.com/contact/#/

They probably won't give you the contact information directly, but they might contact the named contacts on your behalf to let them know to contact you.

How do I find out which email account is the administrator of my organization?

Guys, please help me, I need to know who is the administrator of my organization, we use Jira and Confluence and I had access to everything, someone removed my access and now I can't manage it, even to remove access to users who are no longer there. in the company, I can't do it anymore. I can also no longer access the billing part.

Can someone help me

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
DEPLOYMENT TYPE
CLOUD
PRODUCT PLAN
STANDARD
PERMISSIONS LEVEL
Product Admin
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events