Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Sign up Log in
Celebration

Earn badges and make progress

You're on your way to the next level! Join the Kudos program to earn points and save your progress.

Deleted user Avatar
Deleted user

Level 1: Seed

25 / 150 points

Next: Root

Avatar

1 badge earned

Collect

Participate in fun challenges

Challenges come and go, but your rewards stay with you. Do more to earn more!

Challenges
Coins

Gift kudos to your peers

What goes around comes around! Share the love by gifting kudos to your peers.

Recognition
Ribbon

Rise up in the ranks

Keep earning points to reach the top of the leaderboard. It resets every quarter so you always have a chance!

Leaderboard

Come for the products,
stay for the community

The Atlassian Community can help you and your team get more value out of Atlassian products and practices.

Atlassian Community about banner
4,552,588
Community Members
 
Community Events
184
Community Groups

El dashboard muestra imagen de error para algunos usuarios

Cree un Dashboard en Jira de seguimiento y lo compartí a un grupo cerrado. Algunas personas si ven las gráficas y la información mientras que otras no pueden ver las gráficas y la información. Les muestra mensajes como "No matching issues found", No data Available"  y no encuentro que puede ser. 

 

1 answer

0 votes
Fabian Lim
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
Apr 01, 2023

Hola @Developer

Lo más probable es que los usuarios no tienen acceso al proyecto. Hablar con el proyect admin or sys admin para que les den "browse issues" access. 

Saludos 

Saludos! @Fabian Lim  a los usuarios que no logran visualizar les sale la siguiente adjunto imagen y adicional he probado dandoles permiso de administrador, el filtro usuado para las gráficas esta configurado para ver "my organization" , como es un reporte que proviene del Jira Service Management hasta agentes y permisos tienen, he probado hasta creando un grupo privado para compartir el Dashboard. Pero siguen si ver las gráficas muestro imagen. 

Ayuda...no se que podrá pasar o si es un error de atlassian.

Adjunto imagenes

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events