Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Sign up Log in

There was a problem fetching the organization name atlassian

Fillipe Fernandes Chaves July 28, 2023

Essa mensagem aparece para minha conta de Administrador, mas na conta principal não aparece.

Seria algo grave? Como proceder?

4 answers

1 vote
Emil Khairov August 1, 2023

Started noticing this issue today as well.

Fillipe Fernandes Chaves August 1, 2023

A Atlassian realizou algumas alterações estruturais no meu ambiente e após isso essa notíficação sumiu.

Não se aconteceu com você? tem a ver com remoção de grupos e outras coisas.

0 votes
Masa Iwama
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
August 1, 2023

I am seeing the issue in my organization today. I am located in the United States.

0 votes
Melo
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
July 28, 2023

Oi @Fillipe Fernandes Chaves, tudo bem?

Nesse caso acho melhor abrir um support ticket com a Atlassian (https://support.atlassian.com/).

Voce esta tendo algum outro problema fora receber essa mensagem quando esta acessando a pagina de administração do site?  

Achei um caso parecido na comunidade a sugestão foi de limpar o cache e cookies e tentar acessar com um browser diferente.

https://community.atlassian.com/t5/Atlassian-Access-questions/Problem-fetching-organizational-name-for-new-instance/qaq-p/1430751

atenciosamente,

Melo

Fillipe Fernandes Chaves July 28, 2023

Obrigado pelo retorno Melo!

Limpei o Cache, fiz tudo como manda a receita, mas não parou de apresentar a mensagem.

Vou abrir um ticket pra Atlassian mesmo.

Novamente Obrigado!

Like Melo likes this
0 votes
Dave Mathijs
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
July 28, 2023

I experienced the same issue intermittently today.

Fillipe Fernandes Chaves July 28, 2023

Teve melhora? ou continua?

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events