Forums

Articles
Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Recebi um aviso informando que minha conta Trello associada ao e-mail rosanaseria excluída por inati

Rosana Vieira Sbruzzi
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
June 10, 2026

Boa noite

Recebi um aviso informando que minha conta Trello associada ao e-mail seria excluída por inatividade. Perdi o prazo por poucos dias. Minha conta Atlassian ainda existe, porém ao acessar o Trello o sistema informa que devo criar uma nova conta, indicando que o perfil Trello anterior foi removido. Gostaria de saber se os dados da conta antiga ainda estão em período de retenção e se existe possibilidade de restauração.

[Personal information removed as it is against community guidelines]

1 answer

0 votes
Arkadiusz Wroblewski
Community Champion
June 10, 2026

Hello @Rosana Vieira Sbruzzi 

This looks like Trello’s dormant account policy, which deletes profiles inactive for over two years. Your main Atlassian account often stays active, which is why you can log in but are prompted to start fresh.

As the Community cannot recover data, please contact Atlassian Support at https://support.atlassian.com/contact to see if your profile can be restored. If your colleagues can still view the old boards, you can simply create a new Trello account and have them re-invite you. Please do not share personal details or board links here.

Best,

Arkadiusz 🤠☀️

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events