Forums

Articles
Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

¡Por que tengo 2 sprint activos en el mismo proyecto de JIRA?

juliet.mosquera
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
August 1, 2023

AL consultar en backlog me aparecen dos sprint activos de equipos diferentes y al eliminarlo se borra de los dos proyectos, como lo puedo resolver, no se porque se vincularon si no tienen nada que ver??? 

1 answer

0 votes
Ste Wright
Community Champion
August 5, 2023

Hi @juliet.mosquera 

Boards are just visualising filters - and Sprints aren't Project specific, so can have 1 or multiple Project's data within them.

If 1 Board has multiple Projects/Sprints and it should be linked to only 1 Project, you should check the Board filter and limit it per Project:

1. Go to your Board
  2. Select the breadcrumbs (3-dots icon) in the top-right corner
  3. Select Board Settings / Configure Board
  4. Select General from the left-hand menu
  5. Choose the hyperlink Edit Filter Query
  6. If the filter includes multiple Projects, limit it to just one Project, and save it

^ Let us know if this helps!

Ste

Ste Wright
Community Champion
August 5, 2023

And in Spanish, according to Google Translate...

---

Los tableros solo visualizan filtros, y los Sprints no son específicos del proyecto, por lo que pueden tener 1 o varios datos del proyecto dentro de ellos.

Si 1 Tablero tiene múltiples Proyectos/Sprints y debe estar vinculado a solo 1 Proyecto, debe verificar el filtro de Tablero y limitarlo por Proyecto:

• Ve a tu tablero de Jira
  • Seleccione las migas de pan (icono de 3 puntos) en la esquina superior derecha
  • Seleccione la configuración de la placa / configurar la placa
  • Seleccione General en el menú de la izquierda
  • Elija el hipervínculo Editar consulta de filtro
  • Si el filtro incluye varios proyectos, limítelo a un solo proyecto y guárdelo.

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
DEPLOYMENT TYPE
CLOUD
PRODUCT PLAN
STANDARD
PERMISSIONS LEVEL
Product Admin
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events