The Atlassian Community Forums are currently in read-only mode. We will be relaunching on a new platform on September 22 (read more here). We apologize for the extended downtime. For concerns or questions, please email communitymanagers@atlassian.com. See you on the other side, on the new Atlassian Community Forums! :)

Forums

Articles
Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

No puedo entrar a mi cuenta.

Mika_s Office
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
August 31, 2026

Tenía accesos directos en mi ordenador y celular y ahora me dice que algo va mal y no me deja entrar. 

Despues trato de entrar con los correos, pero me dice que no tengo cuenta creada. 

Al pedir ingresar me pide una URL que no reconoce.

Necesito entrar!

1 answer

Comments for this post are closed

Community moderators have prevented the ability to post new answers.

0 votes
Jairo Merea
August 31, 2026

Hola Mika

Me falta un poco de contexto para poder darte una mano con el problema. Creo que podría ayudar que nos compartas la captura del error y la url a la que estas ingresando. Así mismo ¿A que aplicación no puedes ingresar? ¿Cuándo fue la última vez que te conectaste a la aplicación?

Del mismo modo te comento que si han pasado 120 días desde la última vez que ingresaste Atlassian elimina la cuenta (en caso de ser gratuita) https://support.atlassian.com/jira-cloud-administration/docs/what-is-the-free-jira-cloud-plan/#Inactive-Free-products-will-be-deactivated

Mika_s Office
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
September 2, 2026

Tenía una cuenta en Trello.

No me acuerdo si fue hace mas de 120 dias mi ultimo ingreso.

Si la borraron es lamentable ya que tenía todas mis notas como escritora. 

TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events