Status

Alaca, Kubra March 14, 2024

Ik heb de workflow aangepast, de kolommen toegevoegd maar ik zie binnen de kolommen de aangemaakte statussen niet terug.. Iemand enig tip?

1 answer

0 votes
Walter Buggenhout
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
March 14, 2024

Dag @Alaca, Kubra,

Als je een workflow aanpast, wordt je bord niet automatisch mee aangepast. Ga naar je Board Settings > Columns en controleer of er statussen in het vak unmapped statuses staan. Sleep ze naar de gewenste kolommen in het bord en voeg kolommen toe waar nodig.

Mijn antwoord is van toepassing op borden in company managed projecten in Jira Software. Als je project / bord van een ander type is, deel dan even je configuratie.

Hopelijk kan je hiermee verder! 

Alaca, Kubra March 14, 2024

Beste Walter,

 

Dankjewel allereerst voor je snelle reactie maar helaas na het aanmaken van de statussen binnen de workflow heb ik vervolgens me tab ververst en board instelling > kolommen maar helaas er staat ook niets binnen unmapped statussen normaal gesproken horen ze daar te zijn.

Walter Buggenhout
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
March 19, 2024

Kan je wat screenshots delen van je workflow en board instellingen, @Alaca, Kubra ? Dat gaat helpen om een betere diagnose te stellen.

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
DEPLOYMENT TYPE
CLOUD
PRODUCT PLAN
PREMIUM
PERMISSIONS LEVEL
Product Admin
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events