Sommigen van onze afdeling zien niet het project: UPC-Kabelschade.

Robin Rafael May 8, 2024

Hoe kan ik er voor zorgen dat iedereen dit project ziet?

 

Mvg,

 

Robin Rafael

1 answer

0 votes
Walter Buggenhout
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
May 8, 2024

Dag @Robin Rafael en welkom in de Community!

Het hangt er een beetje van af wat je bedoelt met iedereen en ook of je project team dan wel company managed is. Er is mogelijk ook nog een verschil of je Jira of Jira Service Management gebruikt.

Kan je iets meer context geven?

 

 

Robin Rafael May 8, 2024

Bij Pro Active Service bellen wij uit op campagnes. Hiervan is er ook één dat wij een Kabelschade monteur moeten uitsturen naar de klant. Alleen kunnen sommigen van ons in JIRA geen KBS codes opzoeken (of krijgen niks te zien). Weet je toevallig hier meer van? Ik heb bijvoorbeeld echt een project onder mij staan UPC - Kabelschade, maar die hebben sommigen niet.

Walter Buggenhout
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
May 8, 2024

Hey @Robin Rafael,

Je bent hier in de Atlassian Community, niet bij jullie interne support. Ik kan je zeker helpen als het gaat om de juiste instellingen van rechten, maar ik ken je omgeving niet, weet niet wat KBS codes zijn etc.

Kort samengevat moeten de rechten op het bewuste project zo zijn ingesteld dat iedereen "browse project" permissies heeft. Dat maakt het project en de issues erin zichtbaar. Maar om terug te komen op mijn vraag: wat bedoel je met iedereen? Zijn dat interne medewerkers van jouw team van call agents? Is dat iedereen in het bedrijf? Of bedoel je zelfs de klanten waarnaar je verwijst? Dat onderscheid is belangrijk.

Kan je ook op mijn andere vraag antwoorden: welke versie van Jira gebruik je? Jira of Jira Service Management? Company Managed of Team Managed (dat laatste zou je moeten kunnen zien links onder op je scherm). Al die factoren bepalen hoe de rechten ingesteld kunnen worden en zonder die info kan ik je niet gericht verder helpen.

Heb je intern in jullie organisatie iemand die kan helpen met de configuratie van Jira? 

Robin Rafael May 8, 2024

Ik bedoel inderdaad mederwerkers van mijn afdeling (Pro Active Service). En kwa versie, hierbij staat JiraNl. Maar ik de informatie die je gegeven hebt, helpt mij al zeker verder. Ik ga even kijken wie ik daarvoor kan aanspreken om dit in orde te maken.

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
DEPLOYMENT TYPE
CLOUD
PRODUCT PLAN
PREMIUM
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events