Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Sign up Log in

Cadastro de cliente esta indo para pessoas.

ricardo_santos January 10, 2023

Bom dia pessoal !!

Ao um tempo atrás fizemos uma alterações no Jira nosso aqui e  sempre que eu adiciono um cliente no projeto para  eles ter acesso ao portal de chamados ele atribuindo tbm  indo para o cadastro de pessoas ( Definições do projeto > Pessoas)

Não me recordo qual configuração foi utilizada. Alguém poderia me ajudar ?

1 answer

0 votes
Trudy Claspill
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
January 13, 2023

Olá @ricardo_santos ,

Novos clientes criados para o seu projeto de serviço devem aparecer na lista Pessoas com a função Clientes do Service Desk atribuída a eles.

Qual problema está sendo causado por ter seus clientes nessa lista?

---

Hi,

New customers created for your service project should appear in the People list with the Service Desk Customers role assigned to them.

What problem is being caused by having your customers on this list?

Customer registration is going to people.

Good morning guys !!

A while ago we made changes to our Jira here and whenever I add a client to the project so they can have access to the tickets portal, he assigns it also going to the people register (Project definitions > People)

I don't remember which configuration was used. Can anybody help me ?

ricardo_santos February 15, 2023

Olá desculpe a demora para responder , é que antes quando eu cadastrava o cliente ele não ia para lista de pessoa e agora esta aparecendo.

Trudy Claspill
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
February 15, 2023

Se não estiver causando problemas, aconselho que você não altere a configuração.

Acredito que esteja funcionando corretamente.

---

If it is not causing a problem then I advise you to not change the configuration.

I believe it is working correctly.

Hello, sorry for the delay in responding, it's just that before when I registered the client it didn't go to the list of people and now it's showing up.

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
DEPLOYMENT TYPE
CLOUD
PRODUCT PLAN
FREE
PERMISSIONS LEVEL
Site Admin
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events