The Atlassian Community Forums are currently in read-only mode. We will be relaunching on a new platform on September 22 (read more here). We apologize for the extended downtime. For concerns or questions, please email communitymanagers@atlassian.com. See you on the other side, on the new Atlassian Community Forums! :)

Forums

Articles
Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Please help with my new account

Teresa Garcia-Barredo
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
January 24, 2025

Hola 

He creado una cuenta para poder usar unos tableros para mi organización personal de mi día a día. he registrado mi correo personal pero ahora veo que la cuenta es pública y cualquiera puede verlo y que cualquiera puede ver lo que hago. Yo quiero mi cuenta privada solo para mi y que no se muestre nada de mis datos personales a nadie. 

Cómo puedo cambiar esto? gracias

1 answer

Comments for this post are closed

Community moderators have prevented the ability to post new answers.

0 votes
Carlos Aleman
Atlassian Team
Atlassian Team members are employees working across the company in a wide variety of roles.
January 24, 2025

Hola Teresa,

Por favor revisa la configuración de tu Espacio de trabajo (Workspace). Estando en la página principal de dicho espacio, vas a Ajustes del Espacio de trabajo > Ajustes del Espacio de trabajo > Visibilidad del espacio de trabajo > Cambiar.

Captura de pantalla 2025-01-24 a la(s) 2.04.52 p.m..png

En este caso puedes seleccionar la opción Privada.

Espero esto te ayude.

Saludos.

DEPLOYMENT TYPE
CLOUD
PRODUCT PLAN
FREE
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events