Forums

Articles
Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

¿Cómo puedo validar el correo de inbox de TRELLO?

Oscar T
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
April 13, 2025

Quiero usar los filtros avanzados de gmail para que gmail me reenvie automáticamente los correos al inbox de TRELLO, sin embargo, en gmail me pide validar  el correo que se genera en TRELLO y no sé como hacerlo o en dónde  pueda validarlo?

1 answer

0 votes
Alex W
Atlassian Team
Atlassian Team members are employees working across the company in a wide variety of roles.
April 14, 2025

Hi @Oscar T - welcome to the Community!

I'm not sure what you mean by this - can you elaborate on what you want to do with the new Inbox feature? 

Oscar T
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
April 15, 2025

Hola gracias por tu apoyo 

Yo tengo correo de gmail

Usando la función de "ETIQUETAS/TAGS" en gmail, quiero que automáticamente gmail reenvíe los correos a mi INBOX DE TRELLO.

Sin embargo, para que esto funcione, GMAIL me solicita validar la dirección de correo electrónico al que se reenviaran los correos etiquetados.

Pero no sé cómo  validar el correo que TRELLO genera para mi INBOX EN TRELLO. No tengo una bandeja de entrada estandar para ese correo.

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
DEPLOYMENT TYPE
CLOUD
PRODUCT PLAN
FREE
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events