Forums

Articles
Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Onde eu acesso os usuário do portal do jira service management?

Rusiska
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
November 7, 2025

Não encontro mais o local para fazer o gerenciamento de usuários do portal. Sou admin e o menu mudou. Não consigo localizar.

1 answer

0 votes
Trudy Claspill
Community Champion
November 7, 2025

Olá @Rusiska ,

Bem-vinda à comunidade Atlassian.

Você pode fornecer mais informações sobre o que está tentando fazer? Você está tentando gerenciar os clientes em um projeto JSM específico? Ou está tentando gerenciar o acesso geral dos clientes ao seu site?

Para um projeto JSM específico, você pode selecionar a opção "Clientes" no painel à esquerda, localizado abaixo do nome do projeto.

Screenshot 2025-11-07 at 2.08.03 PM.png

Se você deseja gerenciar clientes com acesso somente pelo portal para todo o seu site, consulte este documento e me avise se ele ajudar a encontrar a opção correta.

https://support.atlassian.com/user-management/docs/revoke-access-for-portal-only-customers/

---

Hello,

Welcome to the Atlassian community.

Can you provide more information about what you are trying to do? Are you trying to manage the customers in an individual JSM project? Are you trying to manage access to your site overall for customers?

For an individual JSM project you can select the Customers option in the panel on the left, nested under the project name.

If you are looking to manage Portal-only Customers for your entire site, take a look at this document and let me know if it helps you find the correct location.

https://support.atlassian.com/user-management/docs/revoke-access-for-portal-only-customers/

Where do I access the Jira Service Management portal users?

I can no longer find where to manage portal users. I'm an admin and the menu has changed. I can't locate it.

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
DEPLOYMENT TYPE
CLOUD
PRODUCT PLAN
STANDARD
PERMISSIONS LEVEL
Product Admin
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events