Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Sign up Log in

¿puedo incorporar una guía telefónica?

Jose Fraile July 20, 2020

lo que quiero es ir a recopilando los teléfonos de los clientes para tener acceso a ellos por orden alfabético se puede?

1 answer

0 votes
Esme Crutchley
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
July 20, 2020

Hola @Jose Fraile 

¡Bienvenido a la comunidad!

Hay un par de formas de hacer esto. Primero, puede usar los Campos personalizados para agregar el número de teléfono y poner el nombre de la persona como título de la tarjeta. O, en segundo lugar, podría tener el nombre de la persona y el número de teléfono como título de la tarjeta.

Para ponerlos en orden alfabético, haga clic en los 3 puntos en la parte superior de la lista, luego haga clic en 'ordenar por' y haga clic en 'Nombre de la tarjeta (alfabético)' que ordenará todas las tarjetas de la lista alfabéticamente.

¡Espero que ayude!

Esme :)

Tenga en cuenta que el español no es mi primer idioma y que utilicé Google Translate para escribir esta respuesta. Pido disculpas si la ortografía y la gramática son incorrectas, ¡culpe a Google!

 

===

 

Hi @Jose Fraile 

Welcome to the Community!

There are a couple of ways to do this. First, you could use Custom Fields to add the telephone number and put the name of the person as the card title. Or, second, you could have the persons name and phone number as the card title.

To get them into alphabetical order, click on the 3 dots at the top of the list, then click 'sort by' and click 'Card Name (alphabetical)' which will order all the cards in the list alphabetically.

Hope that helps!

Esme :)

Please note that Spanish is not my first language, and that I used Google Translate to write this reply. I apologise if spelling and grammar is incorrect, blame Google!

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events