Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Sign up Log in

preciso abrir os arquivos e fotos quando estou off-line , o que fazer?

rogerio
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
July 7, 2023

quando estou off-line mesmo com o quadro selecionado edição off-line não consigo abrir os arquivos.

Sei que estão em nuvem, mas é possível eu salvar e abrir quando off-line

1 answer

0 votes
Vishaal S
Atlassian Team
Atlassian Team members are employees working across the company in a wide variety of roles.
July 10, 2023

Olá Rogério,

Vishaal aqui com a equipe do Trello - obrigado por entrar em contato

O comportamento atual é que, quando você alterna a opção 'Disponível off-line' em um quadro, ele baixa explicitamente todo o conteúdo (incluindo anexos) e o mantém atualizado em segundo plano. As alterações serão mantidas em sincronia.

Se você não habilitasse essa opção em um quadro, o conteúdo seria baixado, mas não seria sincronizado em segundo plano. Por exemplo, se você adicionar um cartão a um quadro que não está no modo off-line, uma pequena seta circular aparecerá indicando uma sincronização pendente.

Outra maneira de disponibilizar os quadros off-line é acessando as configurações do aplicativo e há uma opção 'Quadros off-line': https://share.getcloudapp.com/YEuDBKbN.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Hi Rogerio,

Vishaal here with Trello Team—thanks for reaching out

The current behaviour is that when you toggle the 'Available offline' option on a board, it explicitly downloads all the content (including attachments) and keeps it up to date in the background. Changes will be kept in sync.

If you didn't enable this option on a board, the content would be downloaded but wouldn't be kept in sync in the background. For example, if you add a card to a board that's not toggled to offline mode, a little circular arrow indicator will appear indicating a pending sync.

Another way to make boards available offline is by heading into the app settings and there is an 'Offline Boards' option: https://share.getcloudapp.com/YEuDBKbN.

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events