Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Sign up Log in
Celebration

Earn badges and make progress

You're on your way to the next level! Join the Kudos program to earn points and save your progress.

Deleted user Avatar

Level 1: Seed

25 / 150 points

Next: Root

1 badge earned

Collect

Participate in fun challenges

Challenges come and go, but your rewards stay with you. Do more to earn more!

Challenges
Coins

Gift kudos to your peers

What goes around comes around! Share the love by gifting kudos to your peers.

Recognition
Ribbon

Rise up in the ranks

Keep earning points to reach the top of the leaderboard. It resets every quarter so you always have a chance!

Leaderboard

Come for the products,
stay for the community

The Atlassian Community can help you and your team get more value out of Atlassian products and practices.

Atlassian Community about banner
4,556,459
Community Members

Community Events
184
Community Groups

Tentativa de integração do Trello com o ChatGPT corrompeu todos os cartões.

PLIM Marketing Descomplicado
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
May 03, 2023

Tentei fazer uma integração com o ChatGPT, onde as perguntas feitas nos comentários seriam automaticamente respondidas. A programação aparentemente corrompeu todos os quadros, mesmo tendo feito a automação em um único quadro e excluído após várias falhas. Agora não consigo adicionar comentários em nenhum quadro. Algum programador que possa me ajudar?

2 answers

0 votes
Ampside
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
May 23, 2023

Comprei um curso que ensina esse tipo de integração e deu tudo certo, se chama aprendendoia.com.br, além de ser barato, ensina passo a passo essa integração.

0 votes
Salomao Rosa
Atlassian Team
Atlassian Team members are employees working across the company in a wide variety of roles.
May 05, 2023

Oi @PLIM Marketing Descomplicado,

Tudo bem contigo? Eu espero que sim, e seja bem-vindo a comunidade da Atlassian. Eu vi que tu já tem um caso aberto conosco sobre o mesmo assunto, mas já para te adiantar algumas informações, se tu teve algum problema da qual a tua integração com a API da OpenAPI acabou fazendo modificações dentro do teu quadro, eu te recomendaria verificar com eles o porque disso ter acontecido ou tu pode criar o teu poste na nossa comunidade de desenvolvedores da Atlassian através deste link: https://community.developer.atlassian.com/c/trello/42.

Nessa comunidade, tu vai poder encontrar diversos desenvolvedores e até mesmo engenheiros de software do Trello que podem te ajudar com a tua dúvida em questão. Espero que isso te ajude!

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events