Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Sign up Log in
Celebration

Earn badges and make progress

You're on your way to the next level! Join the Kudos program to earn points and save your progress.

Deleted user Avatar

Level 1: Seed

25 / 150 points

Next: Root

1 badge earned

Collect

Participate in fun challenges

Challenges come and go, but your rewards stay with you. Do more to earn more!

Challenges
Coins

Gift kudos to your peers

What goes around comes around! Share the love by gifting kudos to your peers.

Recognition
Ribbon

Rise up in the ranks

Keep earning points to reach the top of the leaderboard. It resets every quarter so you always have a chance!

Leaderboard

Não consigo Anexar meus arquivos nos quadros. Está dando erros. Como eu faço?

Tem uma pessoa na minha equipe que, desde quando fez a conta para usar o Trello a mesma não consegue anexar nenhum tipo de arquivo, de lugar nenhum. 

Precisamos da ajuda de alguém, ou do suporte, que entre em contato e resolva nosso problema.

Grata.

4 answers

0 votes
Lara
Atlassian Team
Atlassian Team members are employees working across the company in a wide variety of roles.
Apr 12, 2023

Olá @Bruno Ribeiro @Andrea Santos,

Você poderia, por favor, percorrer as etapas de solução de problemas nesta página: https://support.atlassian.com/trello/docs/troubleshooting-browser-issues-with-trello/.

Se você precisar do artigo traduzido, você pode usar um serviço como o Google Translate.

Se o problema persistir, por favor, me avise.

All the best,

Lara
The Trello Team

Hi @Bruno Ribeiro @Andrea Santos,

Could you please go through the troubleshooting steps on this page: https://support.atlassian.com/trello/docs/troubleshooting-browser-issues-with-trello/.

If you need the article translated, you can use a service such as Google Translate.

If the issue persists, please let me know.

All the best,

Lara
The Trello Team

Olá, estou com problemas para anexar arquivos no Trello, ao tentar anexar apresenta a seguinte mensagem: "Alteração não salva: falhou ao sincronizar com o servidor do trello." Gostaria de saber como solucionar. Desde já agradeço. 

Estou com o mesmo problema.

0 votes
Lara
Atlassian Team
Atlassian Team members are employees working across the company in a wide variety of roles.
Feb 19, 2023 • edited

Olá Yohane,

Obrigado por escrever para nós! Por favor, note que estamos usando um serviço de tradução para nos ajudar a responder aos nossos clientes internacionais. Sinta-se à vontade para avaliar a qualidade da resposta.

Você poderia me informar que erro o usuário vê quando ela tenta anexar um arquivo a um cartão? O problema ocorre quando ela usa um navegador diferente?

Lara
The Trello Team

Hi Yohane,

Thanks for reaching out!

Could you please let me know what error the user sees when she attempts to attach a file to a card? Does the issue occur when she uses a different browser?

Lara
The Trello Team

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events