You're on your way to the next level! Join the Kudos program to earn points and save your progress.
Level 1: Seed
25 / 150 points
Next: Root
1 badge earned
Challenges come and go, but your rewards stay with you. Do more to earn more!
What goes around comes around! Share the love by gifting kudos to your peers.
Keep earning points to reach the top of the leaderboard. It resets every quarter so you always have a chance!
Join now to unlock these features and more
The Atlassian Community can help you and your team get more value out of Atlassian products and practices.
Eu saí de um projeto e outra pessoa vai continuar no meu lugar. Só que o quadro do Trello que usava com a cliente, eu que criei e está na minha conta. Não estou conseguindo descobrir como transferir o admin desse quadro para a nova pessoa para ele então sair da minha área de trabalho do Trello. Alguém sabe como fazer isso?
Oi, Isabela!
Se você ainda for a administradora do quadro, poderá transferir os direitos de administrador para esse novo membro, seguindo os passos da página a seguir:
Da mesma forma, se você for a administradora da área de trabalho, poderá adicioná-lo também. Confira nosso artigo com mais detalhes sobre isso:
Espero que isso ajude, tenha uma boa tarde.
You must be a registered user to add a comment. If you've already registered, sign in. Otherwise, register and sign in.