I'd like to ask about licensing and pricing of Confluence, JIRA software and Atlasian access.
Our goal is to set up cloud solution for our company with :
- up to 50 users (included bellow mentioned 10 Confluence users) for JIRA Software (managing project and task management)
- up to 10 users for use Confluence and also these 10 users will use JIRA software as integrated task management (from confluence to jira a back to see task status in confluence)
For this we have to buy :
- JIRA Software Cloud Standard for 50 users (3 500 dollars)
- Confluence Cloud Free for 10 users (for free) or have to buy Standard (up to 50 users, 2 500 dollars)?
- do we have buy also Atlassian access for Confluence use? ... for 10 users or 50 users ?
Adicionando informações a questão, fazendo uma pesquisa para tentar resolver meu problema encontrei esse artigo abaixo:
- https://confluence.atlassian.com/automation/run-a-rule-against-issues-in-bulk-993924653.html#Runaruleagainstissuesinbulk-example
Nele é explicado que quando a opção é checkada dentro do trigger "Agendado" permite que envios de e-mails (meu caso), sejam enviados em massa ao invés de ser executado item a item.
O problema é que essa opção não aparece da mesma maneira do artigo. A opção que aparece é sobre executar uma pesquisa JQL e ações para cada item (print 2), porém se eu deixar desmarcado ele não deixa eu usar condições, pois precisa da lista de itens do JQL.
Imagem do artigo onde é explicado processar todos itens (porém é um artigo para data center)
Imagem que não aparece essa opção em meu ambiente
Alguém já passou por isso e consegue me dar um direcionamento?
You must be a registered user to add a comment. If you've already registered, sign in. Otherwise, register and sign in.