Forums

Articles
Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Conluence and JIRA Software on Cloud

Jozef Vodny
December 15, 2020

I'd like to ask about licensing and pricing of Confluence, JIRA software and Atlasian access.

Our goal is to set up cloud solution for our company with :

- up to 50 users (included bellow mentioned 10 Confluence users) for JIRA Software (managing project and task management)

- up to 10 users for use Confluence and also these 10 users will use JIRA software as integrated task management (from confluence to jira a back to see task status in confluence)

For this we have to buy : 

- JIRA Software Cloud Standard for 50 users (3 500 dollars)

- Confluence Cloud Free for 10 users (for free) or have to buy Standard (up to 50 users, 2 500 dollars)?

- do we have buy also Atlassian access for Confluence use? ... for 10 users or 50 users ?

1 answer

0 votes
Kawan Guimaraes
May 20, 2024

Adicionando informações a questão, fazendo uma pesquisa para tentar resolver meu problema encontrei esse artigo abaixo:

- https://confluence.atlassian.com/automation/run-a-rule-against-issues-in-bulk-993924653.html#Runaruleagainstissuesinbulk-example

Nele é explicado que quando a opção é checkada dentro do trigger "Agendado" permite que envios de e-mails (meu caso), sejam enviados em massa ao invés de ser executado item a item.
O problema é que essa opção não aparece da mesma maneira do artigo. A opção que aparece é sobre executar uma pesquisa JQL e ações para cada item (print 2), porém se eu deixar desmarcado ele não deixa eu usar condições, pois precisa da lista de itens do JQL.

Imagem do artigo onde é explicado processar todos itens (porém é um artigo para data center)

Tela Artigo Atlassian .png

Imagem que não aparece essa opção em meu ambiente

Automação agendado 2.pngAutomação agendado 1.png

Alguém já passou por isso e consegue me dar um direcionamento?

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events