Forums

Articles
Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Não consigo Imprimir corretamente e nem PDF

Vando Lopes
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
February 22, 2026

Prezados, preciso saber duas coisas: 

1 - Se eu tiver uma assinatura ativa no trello eu consigo imprimir e gerar PDF corretamente? Porque estou tentando imprimir meus quadros de um espaço que criei e está vindo tudo desconfigurado e com BUG - segue anexo. E como agravante ao gerar PDF não sai corretamente. Eu só preciso de um usuário pago, mas com esses problema eu acabo desistindo de assinar e não funcionar corretamente.

2 - Fui usar um Power-up para gerar PDF e ele está me cobrando. Eu tenho que assinar o Trello e assinar também o Power-up? Se for isso não compensa assinar e piora mais a situação.

Preciso de uma solução e conto com vocês! Eu não tenho equipe para compartilhar, sendo assim trabalho com o Trello para meus projetos e estou pensando em assinar, mas preciso de PDF funcionando! Preciso imprimir ou gerar PDF de tudo que está no Trello.

2026-02-23_01h46_51.png

1 answer

0 votes
Nivedhya Vikram1
Atlassian Team
Atlassian Team members are employees working across the company in a wide variety of roles.
February 24, 2026

Hi @Vando Lopes ,

Welcome to the community!

Printing and PDF Export with Trello Subscription: Trello does not currently offer a native PDF export feature. Printing your board as a PDF will only display the lists and cards in a linear format, not as a visual board—this is the case even with a paid subscription. 

For more details on export options, please see: Exporting-data-from-trello . You are welcome to try Trello’s free Premium trial to explore available export features.

PDF Power-Ups and Additional Charges: Some third-party Power-Ups offer enhanced export (including PDF) functionality, but they may require a separate subscription in addition to your Trello subscription. Examples include:Board Export (Excel, CSV, PDF) Power-Up

There is also a third-party Chrome extension you might find useful: TrelloExport for Chrome

Please note: We are unable to endorse or provide support for third-party services, as they are not developed or managed by Trello/Atlassian.

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
DEPLOYMENT TYPE
CLOUD
PRODUCT PLAN
FREE
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events