Dag @Tim Dubbeld ,
De enige manier om dit rond te krijgen zou zijn via een support ticket. Je kan kijken of je dit kan aanmaken via https://support.atlassian.com/contact maar als je nog geen actieve (betalende) subscription hebt kan je hier mogelijk niet niets aanmaken.
Ik kan via deze vraag de Support medewerkers wel even taggen en dan kunnen we zien of ze dit zo kunnen opnemen.
Dit kan wel een paar werkdagen duren.
Ik werd vanuit m'n space doorgeloodst naar deze pagina. Er zijn actieve betaalde abonnementen op mijn bedrijfsaccount aanwezig, dus daar zal het niet aan liggen.
Thanks voor de tag, ik zal dit ook nog even persoonlijk bij hun bekend maken.
You must be a registered user to add a comment. If you've already registered, sign in. Otherwise, register and sign in.
Waarschijnlijk ben je naar de community support doorgestuurd omdat je starte vanop een Free/Trial omgeving dan.
Je kan altijd zelf even naar de support site gaan en al een ticket maken, via deze weg is dat anders ook wel al gebeurd.
You must be a registered user to add a comment. If you've already registered, sign in. Otherwise, register and sign in.
Ik wil deze functie graag inschakelen binnen de evaluatieperiode. Wat is er nodig om dit in te regelen?
Alvast bedankt.