Forums

Articles
Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Impossible to login

olivier leherle
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
October 2, 2024

Bonjour quelqu'un a déjà rencontré ce problème? Quelles solutions ont fonctionnées?

Confluence.png

2 answers

1 vote
Jessica
Atlassian Team
Atlassian Team members are employees working across the company in a wide variety of roles.
October 3, 2024

Hi @olivier leherle 

As Manon mentioned, this error is usually related to a payment issue that leads to a site suspension or deletion.

In that case, would you have the site address to we can check what could have happened to it? 
Unfortunately there is no information on your profile that we could find a Cloud URL site link.

Regards,
Jessica

1 vote
Manon Soubies-Camy
Community Champion
October 2, 2024

Bonjour @olivier leherle et bienvenue sur Community !

J'ai déjà eu ce message soit lorsque l'URL du site Atlassian était erronée, soit lorsqu'il y avait des problèmes de paiement. Vous pouvez contacter le support d'Atlassian pour voir comment régulariser votre situation : support.atlassian.com/contact 

olivier leherle
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
October 2, 2024

Merci Manon, j'ai essayé plusieurs solutions mais aucune ne me permet de rentrer en contact avec le support. Je n'ai plus que l'URL qui n'est pas reconnue

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events