Olá, bom dia! Como recuperar meus espaços? Não localizei nenhum e estou preocupada.

Patricia Andrade
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
November 3, 2023

Pessoal, bom dia!

Como me recuperar espaços, os meus sumiram?

Att

1 answer

0 votes
Trudy Claspill
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
November 3, 2023

Olá,

Você pode fornecer um pouco mais de informação sobre sua situação?

Os Espaços do Confluence existem dentro de um Produto do Confluence. O Produto Confluence é acessado através de um Site com uma URL parecida com esta:

https://suaEmpresa.atlassian.net/wiki

Tem certeza de que está acessando o site certo?

Você ainda consegue acessar o produto Confluence? Você vê as opções de menu do produto Confluence, como Spaces, Teams e Apps?

Screenshot 2023-11-03 at 10.52.59 AM.png

Se você selecionar o menu Espaços e depois a opção Visualizar todos os espaços, você verá uma lista de espaços?

---

Hello,

Can you provide a bit more information about your situation?

Confluence Spaces exist within a Confluence Product. The Confluence Product is accessed through a Site with a URL something like this:

https://yourCompany.atlassian.net/wiki

Are you sure you are accessing the right site?

Are you still able to get access to the Confluence product? Do you see the menu options for the Confluence product, such as Spaces, Teams, and Apps?

If you select the Spaces menu and then the View All Spaces option, do you see a list of spaces?

Good morning! How do I recover my spaces? I haven't found any and I'm worried.

Guys, good morning!

How do I recover spaces, mine have disappeared?

Att

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
DEPLOYMENT TYPE
CLOUD
PRODUCT PLAN
FREE
PERMISSIONS LEVEL
Product Admin
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events