Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Sign up Log in

Next challenges

Recent achievements

• Global
  • Personal

Recognition

• Give kudos
  • Received
  • Given

Leaderboard

• Global

Trophy case

Kudos (beta program)

Kudos logo

You've been invited into the Kudos (beta program) private group. Chat with others in the program, or give feedback to Atlassian.

View group

It's not the same without you

Join the community to find out what other Atlassian users are discussing, debating and creating.

Atlassian Community Hero Image Collage
Highlighted

Pb avec les sous tâches le statut terminé on ne voit rien sur le burndown

Bonjour , nous avons engagé un sprint avec des US , les développeurs ont ensuite découpé US en sous tâches mais quand il les passent au statut terminé on ne voit aucune évolution même en nombre de tickets sur le burndown comment puis je faire?

2 comments

Bonjour @Sabine G 
Juste un petit mot pour dire que c'est mieux d'écrire les questions en anglais car il y a plus de personnes qui vont les lire donc il y a plus de chance d'avoir une réponse.
Je ne pense pas pouvoir être utile mais je lance quelques piste.

Est-ce que dans le workflow, le statut terminé est équivalent au statut "Resolved" ?
Je ne connais pas le rapport de burndown alors ma prochaine question ne fait peut-être pas de sens. Quels sont les critères dans la requête JQL (je pense qu'il doit y avoir une requête en back-end) ?

Bon courage

Bonsoir , 
Voilà le workflow : oui me statut terminé correspond à resolved ; par contre pour la requête je ne suis pas développeur , je ne sais pas où regarder "Quels sont les critères dans la requête JQL (je pense qu'il doit y avoir une requête en back-end) ?"Merci pour votre aide en tout cas

Salut Sabine,

Ton burndown montrera de l'évolution une fois que vous fermez des US :)

Comment

Log in or Sign up to comment
TAGS
Community showcase
Published in Agile

On-demand: Fireside chat with Atlassian on scaling agile organizations

Scaling an agile organization and setting it up for success over the long term is a hard thing to do. We hear a common set of questions from customers all the time, questions like: Can agile scal...

4,724 views 3 22
Read article

Community Events

Connect with like-minded Atlassian users at free events near you!

Find an event

Connect with like-minded Atlassian users at free events near you!

Unfortunately there are no Community Events near you at the moment.

Host an event

You're one step closer to meeting fellow Atlassian users at your local event. Learn more about Community Events

Events near you