Missed Team ’24? Catch up on announcements here.

×
Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Sign up Log in

Limitations for membership

Chauvel June 25, 2020

First in french

Bonjour,

Est-il possible d'avoir un membre pour une carte et non pour un tableau ? Si oui, est-il possible de lui envoyer un message particulier lors de l'invitation ? Ensuite est-il possible de la supprimer facilement. Merci.

Then in english. My english is  rather bad. Sorry.

Is it possible to have a member for only  a card and not for all the system ? If so, is it possible to send him a particular message when the invitation is sent? Then is it possible to delete it easily. Thank you.

Regards.

Dominique Chauvel

2 answers

2 accepted

0 votes
Answer accepted
Rémi BERNIÈRES
Rising Star
Rising Star
Rising Stars are recognized for providing high-quality answers to other users. Rising Stars receive a certificate of achievement and are on the path to becoming Community Leaders.
June 26, 2020

Je vous le traduit: Bonjour Dominique. Vous ne pouvez pas limiter la visibilité de tous vos membres du tableau à des cartes qui leur sont associées. Du moment que vous ajoutez une personne à un tableau, celle-ci verra tout le tableau (Nous n'avons pas encore trouvé la solution de privatiser les cartes à une seule personne et que les autres cartes soient invisibles)

Chauvel June 29, 2020

Merci Rémi pour la traduction.

Ce serait très pratique de pouvoir limiter l'accès à une carte. Et cela élargirait le spectre de l'utilisation du logiciel, à mon avis.

J'apprécie Trello, car la prise en main est assez simple.

Bien à vous.

Dominique

0 votes
Answer accepted
Michael Pryor
Atlassian Team
Atlassian Team members are employees working across the company in a wide variety of roles.
June 25, 2020

Hi Dominique - your English is great! no apologies necessary.  You cannot only have a member on a card.  Any person you add to a board will be able to see the entire board (we don't have a way to just share one single card with people).

Chauvel June 29, 2020

Hi Michael,

Thank you for your answer.

Bad new for me. It will have been very useful to share only a card. If you manage to reduce the access, tell me !

Trello is practical and simple, continue.

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events