Missed Team ’24? Catch up on announcements here.

×
Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Sign up Log in

Como criar um modelo público?

Mário Viana
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
August 18, 2020

Tenho um quadro que gostaria de disponibilizar como modelo para que outras pessoas possam usar. Como devo proceder?

1 answer

0 votes
Iain Dooley
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
August 18, 2020
Mário Viana
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
August 19, 2020

Obrigado. Mas o que gostaria de saber é como posso disponibilizar um dos meus quadros para que qualquer pessoa possa vê-lo e copiá-lo para si mesma. Não desejo que ela use o meu quadro. Apenas que use-o como modelo para criar um quadro para ela a partir do meu quadro.

Iain Dooley
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
August 19, 2020

@Mário Viana Yep, that's how it works, you make it public, then anyone can copy it, but they can't use it unless you invite them to the board as a member.

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events