Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Sign up Log in

Powerup voor implementeren van standaard formulier in Omschrijving van een bord.

Leontien Nooyen June 18, 2020

Goedemiddag, ik heb onlangs Trello geinstalleerd en probeer het nu zo efficient mogelijk te gebruiken. Ik heb ook gezien dat ik een soort plug-in kan toevoegen om mee gegeven in de 'omschrijving' van een kaart toe te voegen. Wij gebruiken de kaarten voor meldingen/service die onze klanten doen. Het zou mooi zijn als ik in de omschrijving meteen een soort formulier kan maken, die ik naderhand met alle gegevens van de klant ook kan uitprinten. Is er iemand die mij hiermee kan helpen? Zodat ik weet welke plugin/powerup ik het beste kan gebnruiken of dat wij misschien wel de mogelijkheid hebben in de betaalde versie? Ik hoor het graag. mvg Leontien Nooyen

1 answer

1 vote
Iain Dooley
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
June 19, 2020

@Leontien Nooyen Als je Trello wilt gebruiken als een soort CRM om klantgegevens te verwerken, kun je de opstart van Crmble eens bekijken. De oprichter @Antonio Panea is hier nogal bij als je vragen hebt :)

Leontien Nooyen June 19, 2020

Bedankt, ik ga kijken en anders vraag ik opnieuw.
Ter verduidelijking nog: Het moet een kaart worden waar ik een deel van kan uitprinten voor onze monteurs voor instructies en om mee te nemen naar de klant, waar de klant ook een handtekening kan zetten (formulier).
Maar de klant hoeft de interne informatie (Activiteit) niet te lezen, dus dat wil ik dan uit kunnen zetten bij het printen.

Antonio Panea
Rising Star
Rising Star
Rising Stars are recognized for providing high-quality answers to other users. Rising Stars receive a certificate of achievement and are on the path to becoming Community Leaders.
June 20, 2020

Hallo @Leontien Nooyen ,

 

Bedankt om ons te contacteren!

 

Crmble Power Up verandert uw Trello-bord in CRM. Op deze manier kunt u uw klanten volgen en uw verkoopteam organiseren. Als je het bekijkt en je hebt een vraag, laat het me dan weten.

 

Proost

Toni

Like Iain Dooley likes this
Iain Dooley
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
June 22, 2020

@Leontien Nooyen 

Als je het hebt over een fysiek, papieren formulier dat je wilt kunnen afdrukken en aan een technicus in het veld kunt geven zodat ze een handtekening van je klant kunnen krijgen, dan kun je gewoon Google Drive of iets dergelijks gebruiken om dat document aan de kaart.

Als u automatisch een PDF-document uit een Google Docs-sjabloon wilt vullen met behulp van gegevens van de kaart, kunt u dat doen via Trellinator, hoewel het enige codering vereist, u kunt hier meer over Trellinator lezen:

https://community.atlassian.com/t5/Marketplace-Apps-Integrations/Introducing-Trellinator-Automate-Trello-with-Google-Apps-Script/ba-p/925271

Like Leontien Nooyen likes this

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events