Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Sign up Log in

AREAS DE TRABALHO GRATUITAS.

Guilherme Rodrigues
I'm New Here
I'm New Here
Those new to the Atlassian Community have posted less than three times. Give them a warm welcome!
March 20, 2024

Boa tarde!

Pessoal,

Utilizo o Trello e recentemente fui surpreendido com uma mensagem de que as areas de trabalho gratuitas poderam ter somente 10 pessoas a partir de Abril, vou ter que pagar Trello Premium ou Standard para todos as pessoas que estão dentro da minha area de trabalho ou somente eu tendo o premium ja consigo tornar a minha area de trabalho para mais colaboradores? Tenho uma area de trabalho que tem 96 participantes, entre membros e convidados, como devo seguir?

1 answer

0 votes
Ste Wright
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
March 23, 2024

Hi @Guilherme Rodrigues 

With 96 users, you will need a paid plan to continue to use Trello.

How much this will cost will depend on the split between workspace members, multi-board guests, and single-board guests. This is because single-board guests are free, whilst multi-board are billable.

See more information on this page: https://support.atlassian.com/trello/docs/board-guests/

Guest types and cost

While all guests are free on free Workspace boards, guests on Premium and Standard Workspace boards can incur an additional charge.

  • Free guest: A person is is invited to a single board in a Workspace is a single-board guest. This user is not billable.

  • Billable guest: A board member who is on two or more Standard or Premium Workspace boards is a multi-board guest of that Workspace. Multi-board guests are billed at the same rate as a normal Workspace member and consume a seat license.

---

You can also get an estimate for a paid plan from within your Trello instance:

  1. Go to Trello's homepage
  2. On the left-hand side, open the settings options next to your Workspace ("v" icon)
  3. Select Settings
  4. Next, on the left-hand side select Workspace settings > Upgrade workspace
  5. Scroll to the bottom of each list; this will provide you pricing estimates (aside from Enterprise, you need to contact sales for this. There's a button on this screen to do that).

Ste

---

---

And in Portuguese, according to Google Translate (and without the quote)...

Com 96 usuários, você precisará de um plano pago para continuar usando o Trello.

Quanto isso custará dependerá da divisão entre membros do espaço de trabalho, convidados com vários pensões e convidados com pensão única. Isso ocorre porque os hóspedes com pensão única são gratuitos, enquanto os hóspedes com pensão múltipla são faturáveis.

Veja mais informações nesta página: https://support.atlassian.com/trello/docs/board-guests/

---

Você também pode obter uma estimativa para um plano pago em sua instância do Trello:

  1. Acesse a página inicial do Trello
  2. No lado esquerdo, abra as opções de configurações ao lado do seu espaço de trabalho (ícone "v")
  3. Selecione Configurações
  4. Em seguida, no lado esquerdo, selecione Configurações do espaço de trabalho > Atualizar espaço de trabalho
  5. Role até o final de cada lista; isso fornecerá estimativas de preços (além do Enterprise, você precisa entrar em contato com o departamento de vendas para isso. Há um botão nesta tela para fazer isso).

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events