Bom dia meu nome é Thiago, tenho dúvidas de como funciona os planos do bitbucket. Minha dúvida seria referente a parte "Build minutes".
1- Como funciona o 'Build minutes'? Em que momento vai contabilizar os minutos? Seria referente ao push dos arquivos? Como é contabilizado esses minutos?
2- No meu caso gostaria somente de utilizar o bitbucket para enviar arquivos, realizando o básico: add, commit e push/pull. Isso vai implicar nesse 'build minutes'? Pois não entendi a explicação do site sobre esse 'build minutes'
Gostaria por gentileza de mais detalhes sobre como funciona essa contagem, pois estou precisando utilizar esse repositório para uma equipe de desenvolvimento. Obrigado
Translation -US
Good morning my name is Thiago, I have doubts about how the plans of bitbucket works. My question would be regarding the "Build minutes" part.
1- How does the 'Build minutes' work? At what point will you count the minutes? Would it refer to the push of the files? How are these minutes counted?
2- In my case I would only use bitbucket to send files, performing the basics: add, commit and push / pull. Will this imply in this build minutes? Because I did not understand the explanation of the site about this 'build minutes'
I would appreciate more details on how this count works, as I need to use this repository for a development team. Thank you