Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Sign up Log in

duvida sobre atualizaçoes

Michelle Laura Neto Almeida March 19, 2024

tenho uma área de trabalho , nela tenho 6  quadros , em um dos quadros tenho  14 membros , nessa quadro teria que ter 10  membros, para entrar no plano gratuito ?

Captura de tela 2024-03-19 080437.png

1 answer

0 votes
Renato Fagaraz
Atlassian Team
Atlassian Team members are employees working across the company in a wide variety of roles.
March 22, 2024

Oi, Michele!

A partir de 8 de abril de 2024, os espaços de trabalho em nosso plano Free serão limitados a 10 colaboradores. ,Um colaborador é qualquer pessoa que tenha sido convidada para um quadro em seu espaço de trabalho ou no próprio espaço de trabalho. Isso inclui:

• Membros da área de trabalho
  • Convidados da área de trabalho (Membros de quadros que não são membros da sua área de trabalho. Isso inclui convidados pertencentes a um ou mais quadros)
  • Convites pendentes de quadros e espaços de trabalho.

Isso significa que você precisa considerar o total de membros dentre todos os quadros para totalizar o número de colaboradores em sua área de trabalho.

Tem mais detalhes do que expliquei nesse artigo, caso queira dar uma lida! https://support.atlassian.com/trello/docs/workspace-user-limit/

Hi, Michele!

As of April 8, 2024, workspaces on our Free plan will be limited to 10 collaborators. A collaborator is anyone who has been invited to a board in your workspace or in the workspace itself. This includes:

• Workspace members
  • Workspace guests (Members of boards who are not members of your workspace. This includes guests belonging to one or more boards)
  • Pending invitations from boards and workspaces.

This means that you need to consider the total number of members from all boards to total the number of collaborators in your workspace.

There's more detail than I've explained in this article, if you'd like to take a look! https://support.atlassian.com/trello/docs/workspace-user-limit/

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events