Come for the products,
stay for the community

The Atlassian Community can help you and your team get more value out of Atlassian products and practices.

Atlassian Community about banner
4,294,690
Community Members

Community Events
165
Community Groups

Only Slack Admins are able to connect Trello to Slack

Only Slack Admins are able to connect Trello to Slack. When non-admins slack members try to do that, a message appears that they are not authorised to install Trello to their workspace and the button "Explore approved apps" appears. When they click the button, Trello is there as an approved app.

I am an Slack Org Owner and I made sure that Trello app is approved and installed in all company workspaces. I don’t know what else to do and people are starting giving up on Trello.Você não tem autorização.pngApps aprovados.png

1 answer

1 accepted

0 votes
Answer accepted

Olá Pessoal, eu e vários colegas estamos passamos por este problema, poderiam verificar?
Já tenho colegas que já estão desistido dessa ótima ferramenta.

O time do Trello me respondeu dizendo que o problema estava no lado do Slack, porém o time do Slack disse que o problema estava com o Trello :( Não sei mesmo o que fazer.

Nas configurações do Slack aparece estar tudo certo, instalação de apps está liberado e o Trello é um app aprovado.

Seria tão bom se tivéssemos uma solução para o problema !!!!!
As ferramentas nos ajudam muito no dia a dia ...

Olá pessoal, bom dia!

Em conversa com o suporte Slack eles pediram para desaprovar e aprovar novamente o aplicativo no painel da organização.
Porque pode está fora de sincronia entre os escopos que foram aprovados no nível da organização, versus o que foi aprovado no nível do espaço de trabalho.
Podendo ser o resultado dos desenvolvedores de aplicativos (Trello) atualizando os escopos que seus aplicativos solicitam.
Logo, tentem desaprovar e aprovar novamente para ver se dá certo, conosco deu certo!!!!!

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
Community showcase
Posted in Trello

Taco Tuesday: New years' resolutions with Trello

Congratulations to @Laura Holton , our latest winner of Taco Tuesday! And thanks to @Kristján Geir Mathiesen for sharing the picture of Taco having fun with his new friend  B...

2,304 views 28 40
Join discussion

Community Events

Connect with like-minded Atlassian users at free events near you!

Find an event

Connect with like-minded Atlassian users at free events near you!

Unfortunately there are no Community Events near you at the moment.

Host an event

You're one step closer to meeting fellow Atlassian users at your local event. Learn more about Community Events

Events near you