It's not the same without you

Join the community to find out what other Atlassian users are discussing, debating and creating.

Atlassian Community Hero Image Collage

Hulp nodig met Trello (voornamelijk Butler)

Fernando Aug 13, 2018

Ik wil Trello in combinatie met de Butler gebruiken voor de planning voor ons kantoor. Ik weet dat er veel mogelijk is met de Butler, zoals automatisch weken aanmaken of bijvoorbeeld acties koppelen aan labels. Ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt, ik ben op zoek naar iemand dat mij in paar uur kan uitleggen hoe de functionaliteiten van de Butler werken. Hoe bouw ik bepaalde acties bijvoorbeeld.

1 answer

0 votes
Dakta Moriamé Aug 17, 2018

Hey Fernando,

Er is inderdaad veel mogelijk met de Butler power-up.

Ik kan je misschien wel op weg helpen.

Laat mij weten hoe wij kunnen afspreken.

Met vriendelijke groet,

Dakta

Fernando Aug 19, 2018

Hey Dakta,

Fijn dat je mij kan helpen met de Butler power-up!

Ik wil graag gebruik maken van weken (bijvoorbeeld: week 33, week 35 etc.). Ik weet dat het mogelijk is dat de Butler automatisch nieuwe weken aanmaakt. 

Ik weet ook dat het mogelijk is om bepaalde acties te koppelen aan een label. Stel ik heb een lijst voor alles wat ter review is. En ik maak een label aan dat ter review wordt genoemd. Zodra een kaart de label krijgt 'ter review' wil ik zorgen dat de kaart automatisch naar de lijst gaat 'ter review'. Er zal nog veel meer mogelijk zijn, maar ik heb geen idee hoe.

Alvast bedankt!

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
This widget could not be displayed.
This widget could not be displayed.
Community showcase
Published in Trello

My e-portfolio: using Trello to keep track of skills and experiences

The days are flying by so fast, I can’t seem to slow things down no matter how hard I try. My memory is great; however, I can’t seem to remember vivid details or even highlights from each year of my ...

909 views 13 17
Read article

Community Events

Connect with like-minded Atlassian users at free events near you!

Find an event

Connect with like-minded Atlassian users at free events near you!

Unfortunately there are no Community Events near you at the moment.

Host an event

You're one step closer to meeting fellow Atlassian users at your local event. Learn more about Community Events

Events near you