Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Sign up Log in

Est-il possible de lier un tableau Trello à une adresse mail spécifique ?

Léa Sapolin July 7, 2017

Bonjour,

J'utilise Trello pour différentes raisons et notamment pour des occupations personelles comme professionnelles. Est-il donc possible de lier les tableaux pro à un mail pro et les autres à une autre adresse mail ?

Merci d'avance pour vos réponses

1 answer

0 votes
Matthew N
Rising Star
Rising Star
Rising Stars are recognized for providing high-quality answers to other users. Rising Stars receive a certificate of achievement and are on the path to becoming Community Leaders.
July 7, 2017

héy J'utilise Google Translate, donc j'espère que cela se produit de manière appropriée. Pour accomplir la réception de notifications sur des adresses de messagerie séparées pour des panneaux distincts, vous devez créer un compte additiaonl. Vous pouvez avoir tous vos conseils professionnels dans votre compte d'adresse électronique professionnel et vos conseils personnels sous votre compte de messagerie personnel. Il n'y a pas un moyen de les différencier par un réglage dans Trello sans avoir de comptes séparés.

 

Hey there
I am using Google Translate, so hopefully this comes across appropriately.

To accomplish receiving notifications on separate email addresses for separate boards, you'd need to create an additiaonl account. You can have all of your professional related boards under your professional email address account, and your personal boards under your personal email account. There's not a way to differentiate these by a setting within Trello without having separate accounts.

Léa Sapolin July 11, 2017

It's working well :) Thanks a lot for your answer. I will try your solution :)

Léa Sapolin July 11, 2017

But if we have a gold acount it´s a bit strange to create a new one... With two account, one of them will loose some capacity.

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events