Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Sign up Log in

É possível adicionar membros para ver e editar apenas um ou mais determinadas listas?

Leandro Fernandes May 27, 2022

É possível adicionar membros para ver e editar apenas uma ou mais determinadas listas dentro de um quadro?

Ou seja, não podem ver todas as listas do quadro, queria que apenas as listas que eu quisesse os membros pudessem ver, e não eu ter que criar outro quadro pra poder convidar eles.

2 answers

0 votes
Kleber October 19, 2022

Eu também estava querendo fazer essa configuração, ia ajudar muito na agencia, pois temos o cliente como convidado e seria bacana apenas membros da agencia ver algumas lista pra ser aprovadas antes do cliente ver.

0 votes
Lara
Atlassian Team
Atlassian Team members are employees working across the company in a wide variety of roles.
May 30, 2022

Hi Leandro,

Thanks for reaching out!

Currently, Trello doesn't support per-card or per-list permissions—once someone has access to a board, they'll be able to see all cards on it. For now, we suggest creating separate boards for different permissions levels.

Alternatively, there may be a third-party Power-Up that'll allow you to do this. You can find those here: https://trello.com/power-ups/search?q=share

Please let us know if you have any other questions or concerns, and have a great day.

All the best,

Lara
The Trello Team

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events