Field of double selection, does not force to fill the second option.

Eva Fernandez July 3, 2017

 

Buenos días,

Tengo un campo de selección en cascada, y lo tengo como "obligatorios", pero sólo me requiere para completar la primera selección, la segunda selección no considera obligatoria.

¿Alguna idea de cómo hacerlo?

Tengo JIRA nube.

image.png

1 answer

0 votes
somethingblue
Atlassian Team
Atlassian Team members are employees working across the company in a wide variety of roles.
July 7, 2017

Hola Eva,

Hay una sugerencia que puedes encontrar en JRASERVER-10302. Por favor vea el comentario de Saurabh para un posible método alternativo.

Branden

Eva Fernandez July 10, 2017

But I have JIRA CLOUD. And this solution does not help me, because I can not include a script in the validation of a flow :(.

 

 

somethingblue
Atlassian Team
Atlassian Team members are employees working across the company in a wide variety of roles.
July 10, 2017

Hi Eva,

You can also try ScriptRunner.  I don't know if you've seen the Communities post Workaround solution for making 2nd drop down required in multi-cascade custom field. Be sure to see Monika Singh's post at the end that clarifies the solution.

Cheers,

Branden

Eva Fernandez July 11, 2017

Lo siento ... Tengo script runner pero mi jira es cloud. Y no tengo opción de incluir guiones en validaciones o condiciones. Creo que en la nube no es viable hacerlo de todos modos :image.png

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events