service desk par projet

BertrandD November 5, 2015

J'utilise le service desk, 

 

J'aimerais que les clients puissent poser leurs questions ou signaler un but pour leur projet uniquement. et ne pas voir les autres projets.

 

Actuellement j'ai créé plusieurs catégories et j'ai supprimer l'autorisation "Parcourir les projets" pour  les utilisateurs et j'ai rajouté uniquement l'utilisateur client. mais j'ai toujours un message qu'il y a un conflit de sécurité :

 

"Ce service d'assistance connaît des problèmes de configuration et est susceptible de ne pas fonctionner comme prévu."

 

Je ne connais pas la bonne méthode pour créer un interface client pour un seul projet sans pouvoir remonter et visualiser les autres.

 

Merci pour votre aide

2 answers

1 vote
Paulo Hennig
Atlassian Team
Atlassian Team members are employees working across the company in a wide variety of roles.
November 5, 2015

Hello Bertrand,
Just translated your words using Google Translator (Not sure if I got very well your roadblock). From what I got, you'd like to restrict customers to don't see other SDS projects related to other organizations, is that correct? Case so, you'd have to set this configuration in the following navigation: JIRA SDS Project > People > Customers > Click in the button Everyone Can Access and change to your preferences

In case if you're using JIRA 7, please use the following link as reference:

 

Restricting Service Desk

 

0 votes
BertrandD November 27, 2015

Thk you for you reply,

 

I will check this

 

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer