Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Sign up Log in

Next challenges

Recent achievements

• Global
  • Personal

Recognition

• Give kudos
  • Received
  • Given

Leaderboard

• Global

Trophy case

Kudos (beta program)

Kudos logo

You've been invited into the Kudos (beta program) private group. Chat with others in the program, or give feedback to Atlassian.

View group

It's not the same without you

Join the community to find out what other Atlassian users are discussing, debating and creating.

Atlassian Community Hero Image Collage

¿Se puede modificar el tamaño de las columnas?

Tengo Windows 10 y a veces veo todas las columnas que tengo seleccionadas, sin tener que desplazarme con la barra horizontal y otras veces no.

1 answer

1 accepted

3 votes
Answer accepted
Vero Rivas Community Leader Feb 17, 2021

Hola @Rafael Carrasco 

Entiendo que quieres decir las columnas del tablero de JIRA, échale un vistazo a este post, igual puede ayudarte

https://wiki.almworks.com/display/structure/Customizing+Columns

Si no es esto lo que necesitas, podrías ampliar la información?

Un saludo.

Gracias @Vero Rivas mis conocimientos son a nivel de agente, por lo que te pido perdón si no me expreso bien. No soy el administrador.image.png
Tenemos una vista con varias columnas de incidencias que nos ponen los usuarios, hasta ahora las veía todas sin cortarse, pero sin saber porque, ahora la columna "Descripción" se expande y para ver el resto de columnas hacia la derecha, tengo que irme al final y desplazarme con la barra. 

Like Vero Rivas likes this
Vero Rivas Community Leader Feb 17, 2021

En este momento, eso no es viable, pero lo que puedes hacer es ocultar algunas de ellas, para que te sea más útil la visualización, echale un vistazo a este post:

https://confluence.atlassian.com/servicedeskserver0316/setting-up-queues-for-your-team-961789251.html

Por favor presione el botón 'aceptar respuesta' si esta respuesta te ha ayudado

Un saludo

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
TAGS

Community Events

Connect with like-minded Atlassian users at free events near you!

Find an event

Connect with like-minded Atlassian users at free events near you!

Unfortunately there are no Community Events near you at the moment.

Host an event

You're one step closer to meeting fellow Atlassian users at your local event. Learn more about Community Events

Events near you