Create
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Sign up Log in

Não estou conseguindo editar o portal de ajuda

Danilo Dias March 14, 2024

Não consigo ligar meus tipos de pedido com o tópico criado.

Conforme a imagem um, eu já tenho o portal criado e tópico de problemas também, entretanto, conforme podem verificar na imagem 2, Tela 2.pngTela um.pngquando eu clico para adicionar o tipo de pedido no tópico, ele não aparece nada.

1 answer

0 votes
Ste Wright
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
March 17, 2024

Hi @Danilo Dias 

Just confirming the simple things first - are you listed as a member of this Service Desk Team / as a Project Admin?

Ste

---

And in Portuguese, according to Google Translate...

Apenas confirmando primeiro as coisas simples: você está listado como membro desta equipe de Service Desk/como administrador de projeto?

Danilo Dias April 10, 2024

Boa tarde, Stephen. Desculpe a ingnoância e demora, mas era isso mesmo, não era Administrador. Muito obrigado!

Like Ste Wright likes this
Ste Wright
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
April 14, 2024

No worries, glad it is resolved!

If this answer was correct, could you accept it? That helps others who find this question in future know it could help them too :)

Ste

---

And in Portuguese, according to Google Translate...

Não se preocupe, que bom que foi resolvido!

Se esta resposta estivesse correta, você poderia aceitá-la? Isso ajuda outras pessoas que encontrarem essa pergunta no futuro a saberem que isso também pode ajudá-las :)

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
DEPLOYMENT TYPE
CLOUD
PRODUCT PLAN
FREE
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events