Ansicht Kunde seiner Tickets

Kerstin Elsner December 21, 2020

Gegeben ich logge mich als Kunde im Service Desk ein und klicke oben Rechts auf Anfragen und dann auf meine Organisation, um mir alle Tickets anzuschauen.

Ist es möglich, das ich in dieser Übersicht weitere Felder für den Kunden einrichten kann, wie z.B.

- Erstellungsdatum des Ticket

- Bearbeiter des Ticket (Ansprechpartner)

- Letzte Filteroption speichern, so dass bei erneutem öffnen, der Kunde nicht wieder die Filter neu setzen muss

- letzte Aktivität

usw

so dass er mehr Informationen auf einem Blick in dieser Übersicht sieht, ohne in allen Tickets einzeln reinklicken zu müssen, um weitere Informationen zu bekommen ?

Übersicht JSD anpassen.jpg

1 answer

1 accepted

0 votes
Answer accepted
Walter Buggenhout
Community Leader
Community Leader
Community Leaders are connectors, ambassadors, and mentors. On the online community, they serve as thought leaders, product experts, and moderators.
December 21, 2020

Hi @Kerstin Elsner,

Allow me to reply in english, as my german is not good enough to reply. I understand you would like to customise the customer portal and offer your customer some enhanced features.

That is unfortunately not possible out-of-the-box. The Atlassian marketplace may offer some extensions that add functionality to the existing portal. This filtered list may get you started. 

Kerstin Elsner December 21, 2020

@Walter Buggenhout Yes, that's exactly what we need. Ok, then we have to take a look around the marketplace. Many Thanks

Suggest an answer

Log in or Sign up to answer
DEPLOYMENT TYPE
CLOUD
PRODUCT PLAN
STANDARD
TAGS
AUG Leaders

Atlassian Community Events